23 Mart 2012 Cuma

Fikrim Geldi

Tesekkürederim Mutfak Menusu bana verdigin fikirle tatlimi yaptim, afiyetle yedim. Tam bir tatli icadi, gercekten cok guzel oldu. Once denemek icin kucuk borcam da az ekmek kullandim fakat bitip de tadina bakinca himmm mmm tadi etimek tatlisinin tadindan farksiz oldu. Yarin kalan ekmekleride yapacagim.

Ekmekleri ince ince dilip, yag - su katmadan tavada pembelesene kadar kizarttim. Firinda da olur. Ekmekler iyice kurudu, sonra ayni etimek tatlisinin serbeti gibi ekmegime gore seker, süt ve bir kasik un ile serbetini yapip sicak sicak borcama dizdigim ekmek dilimlerinin ütüne döktüm. Sogudugunda ise gercekten tatli krizimi bastiracak pratik bir tatli yapmis oldum. Adinida "Hizir Acil Tatlisi" koydum :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için teşekkür ederim. Yine beklerim.